diumenge, 10 de juny del 2012

Bisbalenc casolà


No sempre ets a prop de La Bisbal d'Empordà per anar a comprar un dels seus fabulosos "bisbalencs". Per això, un dia vaig intentar fer-lo jo i no em va sortir pas del tot malament. Ara ja el tinc per mà i sempre triomfa!

Ingredients
1 làmina de pasta de full
1/2 pot de confitura de cabell d'àngel
1 ou
1 grapat de pinyons
1 culleradeta de sucre
sucre fi

Elaboració
S'agafa la pasta de full i, amb el corró, s'aplana una mica. Posem la confitura al mig de la làmina i l'enrotllem, tancant una mica els extrems fent pressió amb els dits damunt de la pasta. Pinzellem amb l'ou una mica batut. Escampem els pinyons per sobre i, tot seguit, la culleradeta de sucre, que li donarà més brillantor. El posem al forn preescalfat a 180 graus uns 15-20 minuts.  Quan veiem que ja està daurat, el traiem i empolsem per sobre una mica de sucre fi. Esperem que es refredi i ja es pot menjar!

Variant amb xocolata: en lloc de la confitura de cabell d'àngel, hi posem xocolata que haurem fos prèviament amb una mica de mantega. En el de xocolata, en lloc de pinyons hi poso nous, però això va a gust del cuiner o cuinera.

Tot plegat és tan fàcil que fins i tot em fa cosa deixar-vos aquesta recepta. Bon profit!

Dolors

5 comentaris: