dissabte, 16 de juny del 2012

Sorpreses de sobrassada


Vaig trobar la recepta per internet ja fa temps, però ara no us sabria pas dir a quina web, ho sento. La vaig provar de seguida i s'ha convertit en un dels meus entrants "estrella". Admet moltes variants, però avui us explico la de sobrassada.

Ingredients per a 16 sorpreses
Un paquet de pasta per fer empanadilles La Cocinera (hi van 16 "oblees")
Sobrassada
Mel
Formatge brie
1 ou

Elaboració
Es posa paper de forn en una safata que pugui anar al forn (jo ho faig amb la del forn mateix). S'agafen les "oblees" (és a dir, els cercles de massa) i es posen a sobre del paper. A cada cercle es posa una mica de sobrassada al mig (sense passar-se!), una gota de mel i un quadradet de formatge brie. Es tanquen fent un petit farcellet. Es pinten amb ou una mica batut i es fiquen al forn preescalfat a 180 graus uns 15-20 minuts, fins que les veiem daurades. Es deixen refredar una mica i ja es poden menjar.

Altres variants
Jo ho he provat amb formatge blau, amb espinacs i pinyons, amb ceba confitada i botifarra negra... Però les varietats són infinites! Sempre queden cruixents i boníssimes, us ho asseguro.

Dolors

1 comentari:

  1. Fan molt bona pinta!! Segur que les provo de fer al proper sopar que organitzi!!

    ResponElimina