diumenge, 27 de juliol del 2014

Coca (nova) del iogurt

Aquest dia, en un sopar amb amics, vaig tastar una coca boníssima. Em van dir que era la típica del iogurt amb variacions. Després d'insistir molt, em van dir quines eren aquestes variacions. Vaig arribar a casa i la vaig fer. Us animo a provar-la d'aquesta manera i ja m'ho explicareu.







Ingredients

1 iogurt natural
1 mesura (del iogurt) d'oli de gira-sol
2 mesures de sucre
1 mesura de farina de blat
1 mesura de farina d'ametlla
1 mesura de maizena
3 ous
1 sobre de llevat Royal (o similar)
sucre fi, pinyons, ametlles, nous o el que vulgueu per escampar per sobre

Elaboració

En un bol, s'hi barreja el iogurt, l'oli, les farines, el llevat i els 3 rovells d'ou. A part, muntem les clares i les incorporem a poc a poc a la barreja. Preescalfem el forn a 180 graus. Aboquem la barreja a una safata untada amb una mica de mantega o amb paper vegetal. Escampem la grana seca per sobre i enfornem durant uns 30 minuts. Quan estigui una mica freda escampem el sucre fi. I ja està!

Ja heu vist els canvis: la farina d'ametlla i la maizena substituint dues mesures de farina, i les clares muntades. Amb aquests canvis, sembla una altra!

Dolors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada