dimecres, 16 d’octubre del 2019

Crema de carbassa amb llet de coco i curry


Vaig obrir un pot de llet de coco (que compro per fer pollastre al curry)
per equivocació i vaig decidir fer algun plat i incorporar-lo abans que es quedés perdut per la nevera per sempre més. Vaig trobar per internet unes quantes receptes amb llet de coco i finalment em vaig decidir per una crema de carbassa amb tocs i variacions personals.






Ingredients (per a 4-5 persones)

  • 1 porro 
  • 1 pastanaga
  • 1 patata
  • 1 carbassa petita
  • 1/2 pot de llet de coco (uns 200 ml)
  • brou de pollastre
  • 1/2 culleradeta de curry
  • oli d'oliva, sal, pebre


Elaboració

Pelem, rentem i tallem petit el porro, la patata, la pastanaga i la carbassa. Ho sofregim tot una mica en oli d'oliva en una olla, posant-hi sal i pebre. Passats uns minuts incorporem el brou de pollastre (jo vaig fer servir un bric de Gallina Blanca, però es pot fer natural) que cobreixi les verdures. Després d'uns minuts afegim la llet de coco i deixem coure fins que les verdures estiguin toves. Un cop cuites, afegim el curry, les triturem amb el minipímer, rectifiquem de sal i pebre si cal i les passem pel xino si volem la crema ben fina.

Servim calent. Es pot presentar amb una mica de coco ratllat per sobre, unes tiretes ben fines de pernil salat cruixent o formatge parmesà. O amb el que tingueu.

El resultat és una crema de verdures diferent, molt saborosa i amb un lleuger toc exòtic.

(Em va sobrar mig pot de llet de coco amb el que provaré de fer algunes postres)

Dolors.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada